Bilparkering

Föreningens parkeringsplatser hyrs endast ut till personbilar och till boende i föreningen. För större fordon hänvisas till externa uthyrare.

Vid köp utav en bostadsrätt i föreningen får den nya bostadsrättsinnehavaren information om det finns parkeringsplatser till den nyinflyttade samt kontaktvägar och mer information om parkeringsplatserna.

För parkering upprättas ett hyreskontrakt med en månads uppsägning mellan föreningen och bostadsrättsinnehavaren.

Parkeringsplatser finns vid Trollvägen, på Sagovägen framför och bakom B- och C-husen.

För gästparkering gäller Sagovägen - se information på gatuskyltarna. Det får absolut inte parkeras på andra ställen t ex gräsmattor och dylikt inom vårt område, vänligen respektera detta!

Per den 1 januari 2023 är parkeringsavgifterna följande:

200 kr för parkering utan el,
300 kr för parkering med el.

Vid frågor och önskemål om parkeringsplatser: kundtjanst@efsab.se