EFS Fastighetsservice sköter om vår fastighets drift och system

 

För att förenkla ärendehanteringen ska du i första hand felanmäla via detta webbformulär EFS

 

Du vänder dig till EFS när du t.ex. har problem med:

  • stopp i avlopp.
  • fel på värme/varmvatten.
  • föreningens tvättstugor och bastun.
  • byte av lampor i trapphus.
  • ohyra såsom myrinvasion, getingbon och råttor.
  • om bokningssystemet för tvättstuga & bastu (Aptus) inte fungerar.
  • beställning av ny Aptus-bricka.
  • frågor om parkeringsplatser.

Fastighetsskötare: 070-5311619, 070-8312431 eller 070-2022081, måndag-torsdag kl. 7-16, fredag kl. 7-14.

Sophie EFS kundtjänst 08-58011950 eller kundtjanst@efsab.se (ej för felanmälan)

Måndag-torsdag kl. 08-16, fredag kl. 08-14, lunch alla dagar kl. 11-12.

Kontakta Sophie om du vill ställa dig i kö för att hyra en parkeringsplats. All kontraktsskrivning sker på Saldovägen 5 i Veddesta, Järfälla.

Akuta jourärenden 070–8391479. Jouren är bara tillgänglig utanför EFS kontorstider, dvs. måndag-torsdag kl. 16-08 och fredag-måndag kl. 14-07. 

Viktigt att veta att ifall ärendet inte ses som akut, kan du personligen bli fakturerat kostnaden för ev. utryckning.