EFS Fastighetsservice sköter om vår fastighets drift och system
Du vänder dig till EFS när du t.ex. har problem med:
- stopp i avlopp.
- fel på värme/varmvatten/ventilation.
- föreningens tvättstugor och bastun.
- byte av lampor i trapphus.
- skadedjur såsom myrinvasion, getingbon och råttor.
- om bokningssystemet (Aptus) för tvättstuga och bastu inte fungerar.
- beställning av ny Aptus-bricka.
Kontakta EFS kundtjänst 08-58011950 eller kundtjanst@efsab.se (ej för felanmälan) måndag-torsdag kl. 8-16, fredag kl. 8-14 (lunch alla dagar kl. 11-12) om du vill ställa dig i kö för att hyra en parkeringsplats. All kontraktsskrivning sker på Saldovägen 5 i Veddesta, Järfälla.
Akuta jourärenden 070–8391479. Jouren är bara tillgänglig utanför EFS kontorstider. Jouren är en tjänst för akuta och allvarliga fel som måste åtgärdas omgående, nätter och helger - ring ej jour om det inte är akut för fastigheten!