EFS Fastighetsservice sköter om vår fastighets drift och system

 

För att förenkla ärendehanteringen ska du felanmäla via detta webbformulär EFS

 

Du vänder dig till EFS när du t.ex. har problem med:

  • stopp i avlopp.
  • fel på värme/varmvatten/ventilation.
  • föreningens tvättstugor och bastun.
  • byte av lampor i trapphus.
  • skadedjur såsom myrinvasion, getingbon och råttor.
  • om bokningssystemet (Aptus) för tvättstuga och bastu inte fungerar.
  • beställning av ny Aptus-bricka.

Kontakta EFS kundtjänst 08-58011950 eller kundtjanst@efsab.se (ej för felanmälan) måndag-torsdag kl. 8-16, fredag kl. 8-14 (lunch alla dagar kl. 11-12) om du vill ställa dig i kö för att hyra en parkeringsplats. All kontraktsskrivning sker på Saldovägen 5 i Veddesta, Järfälla.

Akuta jourärenden 070–8391479. Jouren är bara tillgänglig utanför EFS kontorstider. Jouren är en tjänst för akuta och allvarliga fel som måste åtgärdas omgående, nätter och helger -  ring ej jour om det inte är akut för fastigheten!​